精靈雙豬嘜幾大呢 ???

Lilypie 2nd Birthday Ticker

Saturday, October 11, 2008

晚饍 (九月廿一日)

今晚, 全家去了位於烈冶文的海棠晚饍.  我想兩年多前已吃過.  雖然, 份量少, 但味道極好, 全無味精.  以前, 中文電台都推介過此食館.  地方細小, 所以, 一定要預先訂位.  但今晚, 美食當前, 我卻食之無味.  因忙於餵MuiMui.  我都不知我吃了多少.  反正, 全世界已吃完兼話飽.  我卻不感飽但亦不餓. 
今次海棠會, 我真的沒閒去真正享受美食. 
炒鮮奶炸鮮奶

冬瓜夾

荷葉飯

No comments: