精靈雙豬嘜幾大呢 ???

Lilypie 2nd Birthday Ticker

Saturday, July 26, 2008

BB畢加索

今天, Mama如常的去醫院返工 (每四星期返一日週末). 因是週末, 媬姆放假. Daddy就要身負重任, 一力承擔照顧雙豬嘜, 直至Mama收工. 都幾耐架. 由8am 到至少5pm. 辛苦Daddy啦.

我就一定於lunch break, call 回家check吓有冇世界大戰. 今天Daddy的匯報令我啼笑皆非.

Daddy: "邊個冇同姐姐着衭?"

Mama: "咁梗係姨姨啦. 佢冇同姐姐沖完凉後着衭嗎? 發生咩事?"

Daddy: "姐姐瞓醒叫, 我上樓入房抱佢時, 發現姐姐塊尿片甩咗. 姐姐身上、被、及床全是屎. 我要同姐姐洗衫及沖身."

Mama心想嘩咁大劑. 不知姐姐幫佢自己張床畫成點(用poo poo)? 我想一定好似畢加索咁抽象, 左一忽, 右一忽. 姐姐又有冇食咗屎呢? Daddy又掂唔掂呢? Daddy都係第一次幫BB沖涼.

回到家, 即刻check 吓姐姐同張BB床. 一切安好. 放心啦. 原來, Daddy可以咁叻架. 以後, Daddy唔可以話自己冇學習能力啦.

No comments: